lördag 20 augusti 2011

Massor med måsten, men ingen inspiration...

Idag är en sån där dag då man vet att man har en massa att göra, men har helt tappat motivationen. Kan detta bero på vädret?
Ikväll kommer min pappa hit på snabbvisit. Han ska sen vidare till Island på Måndag. Tänk om man fick följa med:). Hade varit skönt med lite semester från alla måsten...
Gjorde en beställning från h&m igår. Alltid roligt med lite nya kläder i garderoben.

Detta klickade jag hem:

Superfina gummistövlar, ett måste på hösten..
Jenaskjol, som var på rea också:)


Kabelstickad tröja, varm till kalla dagar.



En långärmad topp som man kan ha under tröjor eller som den är

Bilderna lånade från www.hm.se

Gummistövlarna från h&m verkar vara poppis hos många. Tyckte jag behövde ett par nya, för här verkar de fortsätta regna och stövlarna jag har är ganska klumpiga att gå i.

Nä, om man skulle återgå till sysslorna här hemma. Höll på att städa och ändra om lite i köket och så måste jag få upp lampan ovanför bordet i matrummet.


Ha det gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar