onsdag 7 december 2011

Tävling!



Nu finns Fagerbodan på facebook. Gilla Fagerbodan på facebook och vad med i tävlingen om att vinna ett vackert zinkhus från Walther & Co. Pågår fram till den 14/12.



God kväll !

Idag har man ändrat om lite hemma. Nu är golven klara i matrummet och vardagsrummet. Så när jag ändå höll på att dra möbler fram och tillbaka så passade jag på att byta plats på dessa rum :).
Känns lite konstigt måste jag erkänna, men ändå skönt att få ett större matrum. Nu ska bara min underbara karl snickra oss ett stort matbord. Jag vill ha ett stort långt matbord med breda plankor. Ett rustikt bord som tål en hel del. Dessa bord är svåra att få tag på i butik, så då får man tillverka ett själv.



Kramar

1 kommentar:

  1. Hej Fia!
    Kul med lite ommöblering! Vi var också ute efter ett sånt typ av bord, hittade tyvärr inget och kände oss inte tillräckligt snickriga för att fixa ett själva så det fick bli ett annat bord, men vi är nöjda!
    Ha en fortsatt fin vecka! Kram Helena

    SvaraRadera